lørdag 26. desember 2015

Romjulskos 🎄

2. Juledag - og jeg føler vi spiser og drikker hele dagen 😂 I dag våkna vi til snø - endelig kom julesnøen - hundene har vært i ekstase de turene de har vært ute i dag - tror det kan bli en fjelltur på de i morgen 🐕❄
Adventskalender 💜 jeg var heldig og fikk adventskalender av min kjære mann og resultatet fra den er 24 mini garn-nøster med sokkegarn og alle nøstene er forskjellige - stor glede for meg 😍 han har også suplert med flaxlodd, kasseroller og marsipangriser, da han var redd for at det ble kjedelig med bare garn 😂 garn er aldri kjedelig å få 😁
I yttergangen har jeg to vindu og begge er pynta til jul med nisser - elsker nisser og spesielt de som ser litt gamle ut - sånne fjøsnisser 🎅 kjøper minst en ny før jul hvert år og kommer jeg over noen jeg liker når romjulsalget starter så blir det minst en da også - nisser snart overalt her i huset nå 🎅😂
Yngste sønn er reist tilbake til Trondheim, så nå må vi gamle greie oss selv - og ikke minst lage middagen vår selv..... Må vel gå på et vis det også - vi berger godt i dag da vi har ribbe vi kan varme opp 👍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar