fredag 18. desember 2015

Snart jul πŸŽ„

Da sier jeg meg ferdig med bakinga til jul..... Bare i dag har jeg laget juletremarengs av det de kaller italiensk marengs - stivpisket eggehviter og varm sukkerlake piskes til alt blir kaldt igjen 😘 det smakte himmelsk, så jeg kommer ikke til å lage "vanlig" marengs noe mere 👍 Har også bakt hjerteboller og de smakte også godt som vanlig 😉 Fikk oppskrift på sirupskake av Grete Rekkebo i dag og den står nå til avkjøling - må smake på den litt senere i kveld - de ser nå veldig gode ut ja 😉 Og det siste jeg laget i dag var lakeriskarameller - tyvsmakinga var en høydare - disse blir nok oppspist fort..... Nå blir det turbostrikking de siste dagene i håp om at kofta skal bli ferdig - har ikke helt troen, men jeg prøver 😂 Vaskinga får mannen ta seg av for nå har han juleferie 😘

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar