søndag 24. januar 2016

Min dag i dag 🎉

I dag er det 52 år siden jeg ble født - så det er min dag i dag 🎉 - det er sikkert flere som har fødselsdag i dag også, men for meg er dette min dag 😉 Dagen har starta bra med pakker fra mannen, hundan og fuglene mine - heldige meg 😍 sopptørker fra min kjære, håper på mengder med steinsopp å tørke til høsten, bålkjele fra hundene - så nå blir det bålkaffe ute 👍 og fra fuglene mine i bua fikk jeg tøffe teholdere 👍 heldige meg 😀 Godt til kaffen har jeg også - spesialbestilte meg ei kake fra Bakverket - en liten lokal butikk i Verdal - opp mot Stiklestad - ville ha ei kake med noen av mine hobbyer på - da ble det sopp og strikking - kake ser fantastisk ut og tror den smaker likedan 😊 Så for dere som vil ha ei kake med personlighet - ta kontakt med damene på Bakverket - de er veldig flinke 👍 Ja i dag er det dagen min og den skal nytes sammen med mann, barn og barnebarnet - min kjære familie 💕

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar